menu

Powidła śliwkowe

Oj dawno mnie nie było:) Troszkę nawet zatęskniłam za dodaniem nowego posta. Dlatego dzisiaj nadrabiam zaległości:) Nie da się po prostu ocenić wspaniałości domowych przetworów i konfitur- nic nie może się z nimi równać. Kilka dni temu postanowiłam sama usmażyć powidła ze śliwek. Bardzo mi zasmakowały te, które zrobiłam. Świetnie się nadadzą do domowych deserów i słodkości:)


Powidła śliwkowe


Składniki:
1,5kg śliwek węgierek
cukier- opcjonalnie, jeśli owoce są bardzo kwaśne




Sposób przygotowania:
Owoce myjemy, usuwamy pestki. Wrzucamy na patelnię i dodajemy cukier. Smażymy aż nie osiągną
odpowiedniej konsystencji i koloru- powinny "odpadać" porcjami z łyżki. Umieszczamy w słoiczkach i pasteryzujemy. Gotowe!


Z podanej ilości owoców wychodzi około 500ml powideł.



Smacznego:)
comercialTest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaszalej! Zostaw komentarz:)